Drodzy Przyjaciele,

Chcieliśmy Was poinformować, że zakończyliśmy proces rekrutacji do naszej firmy. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą organizacją i za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Na dzień dzisiejszy nie poszukujemy już żadnych nowych pracowników.

Cieszymy się ogromnie z zainteresowania naszą firmą i doceniamy zaangażowanie wszystkich kandydatów. Jeżeli sytuacja się zmieni i będziemy poszukiwać nowych talentów dołączających do naszego zespołu, poinformujemy o tym publicznie.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy powodzenia wszystkim w dalszych poszukiwaniach zawodowych!

Z poważaniem,

Zespół ARIUH.pl

Pracuj z Nami

Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta w dziale przesyłek kurierskich ePaka.pl Ostrów Mazowiecka 

Jeśli:

  • Masz przynajmniej 3-letnie doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Potrafisz bardzo szybko rozpoznawać potrzeby klienta i umiejętnie dopasować produkty do jego potrzeb.
  • Potrafisz swobodnie prowadzić rozmowy handlowe, jesteś komunikatywny i umiesz słuchać innych.
  • Jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek.
  • Nie męczy Cię praca fizyczna, szczególnie podnoszenie i przenoszenie paczek nawet takich 32-kilogramowych.
  • Jesteś znany jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią).
  • Lubisz być odpowiedzialny za swój kawałek ogródka, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień  i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli, innymi słowy,  jesteś odpowiedzialny 🙂.
  • Obsługa komputera nie sprawia Ci trudności, a z programami biurowymi typu MS Office jesteś „za pan brat”.

…. to być może jesteś tą osobą, której szukamy!

Szukamy osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu procesu sprzedażowego oraz bieżącej obsługi,  która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta w dziale przesyłek kurierskich epaka.pl w naszej firmie ARIUH.pl

Kim jesteśmy?

Jesteśmy lokalną Agencją Reklamową, w skład której wchodzi m.in. dział obsługi przesyłek kurierskich epaka.pl, a także  Studio Graficzne wraz z Drukarnią i Grawernią. Specjalizujemy się w dostarczaniu naszym klientom szerokiej gamy produktów i usług: od wysyłek paczek kurierskich poprzez sprzedaż eleganckich pucharów, medali i dyplomów, po kreatywne gadżety reklamowe oraz profesjonalne drukowane materiały promocyjne, takie jak wizytówki, ulotki, plakaty czy też  banery. Nasze produkty i usługi są efektem rozmów, zrozumienia potrzeb i tworzenia rozwiązań, które nasi klienci chcą przekazać światu.

Wierzymy, że każdy sukces i każda inicjatywa zasługują na utrwalenie i odpowiednie świętowanie. Łącząc rzemiosło z innowacyjnością, pomagamy firmom, organizacjom i klientom indywidualnym wyróżnić się w tłumie. Nasze realizacje to opowieści, w których znajduje się kawałek ich historii i naszej pasji. Towarzyszymy im podczas całej ich drogi od marzenia do sukcesu.

www.ariuh.pl

Wiedza, doświadczenie i ciągły głód samorozwoju ciągle poszerza nasz horyzont i sprawia, że firma systematycznie się rozwija.

W naszej firmie kierujemy się następującymi wartościami oraz zasadami:

  • Na pierwszym miejscu stawiamy …WSPÓŁPRACĘ ORAZ  WZAJEMNY SZACUNEK DO PRACY I PRACOWNIKÓW.
  • Równie ważne są dla nas PASJA I SAMODOSKONALENIE SIĘ.
  • Cenimy SKRUPULATNOŚĆ.
  • Oczekujemy POZYTYWNEGO NASTAWIENIA DO PRACY I SIEBIE NAWZAJEM.
  • Uważamy, że PIENIĄDZE SĄ KONSEKWENCJĄ NASZEJ PRACY.
  • Cenimy sobie RÓWNOWAGĘ między życiem prywatnym a zawodowym.
  • Nie tolerujemy  BRAKU SZACUNKU, NIERZETELNOŚCI, NIEUCZCIWOŚCI CZY AGRESJI, NARZEKANIA, OPIESZAŁOŚCI, NIECHLUJSTWA ani podejmowania działań bez należytej analizy lub konsultacji.
  • Wierzymy, że jedynie w ATMOSFERZE SZACUNKU I WSPÓŁPRACY można osiągnąć sukces w długoterminowej perspektywie

 

Na czym dokładnie polega praca Młodszego specjalisty ds. obsługi klienta? Jak to wygląda w praktyce?

W praktyce Twoje obowiązki to:

• Przyjmowanie zamówień: odbiór zamówienia i doradzanie klientom w sprawie wysyłek.

• Koordynacja realizacji: nadzór procesu zamówień od przyjęcia paczki od klienta do przekazania jej kurierowi.

• Wsparcie klienta: pomaganie klientom w wyborze najlepszych rozwiązań.

• Aktywna sprzedaż: sprzedaż produktów z wykorzystaniem Cross-sellingu i Up-sellingu.

• Pozyskiwanie klientów: aktywne poszukiwanie nowych klientów i negocjacja warunków współpracy.

• Obsługa reklamacji: przyjmowanie reklamacji i zapewnienie szybkiego rozwiązania.

• Komunikacja: utrzymywanie efektywnej komunikacji z klientami i kurierami.

• Inne zadania:

  • obsługa programu do zarządzania kontaktami z klientem oraz zleceniami, którym posługujemy się w naszej firmie,
  • czynności związane z dbaniem o porządek na stanowisku pracy oraz pomieszczeń biurowych,
  • obsługa płatności klientów –  kasy fiskalnej, terminala płatniczego, programu do ofertowania i fakturowania.
reklama ostrow mazowiecka

Oferujemy:

  • Pracę w zespole, gdzie każdy szanuje to co robisz, bo to, co robisz, jest naprawdę ważne,
  • Forma umowy: okres wdrożenia 6 miesięcy – umowa zlecenie, potem umowa o pracę 
  • wynagrodzenie 3.500 zł netto “na rękę”. 
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju stanowiskowego oraz wynagrodzeń, wyższe stanowiska to wyższe wynagrodzenia, kolejno (4.000 zł, 4.500 zł).
  • Czas pracy: pełny wymiar czasowy (40 godz. tygodniowo) – pracujące soboty do odbioru w tygodniu.
  • Praca w 8 godzinnym wymiarze pracy na przemiennie na zmianę (I zmiana 8:00 – 16:00. II zmiana 10:00 – 18:00) od poniedziałku do piątku oraz praca na zmianę w soboty od 9:00 do 15:00.
  • Ubezpieczenie grupowe.

Zgłoś się do nas jeśli:

  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania i masz naturalne predyspozycje, by stać się skutecznym Młodszym specjalistą ds. obsługi klienta epaka.pl w Ostrowi Mazowieckiej,
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie pracy na stanowisku wymagającym umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta,
  • szybko identyfikujesz potrzeby klienta i dopasowujesz produkty, prowadzisz rozmowy handlowe, jesteś komunikatywny i umiejętnie słuchasz innych,
  • umiesz zarządzać sobą i zadaniami w czasie,
  • jesteś punktualny, wolisz być na miejscu wcześniej, niż spóźnić się 1 minutę,
  • jesteś osobą zorganizowaną, opanowaną i dbającą o porządek wokół siebie,
  • jesteś otwarty na zdobywanie nowej wiedzy,
  • posiadasz prawo jazdy kategorii B,
  • posiadasz umiejętność rozmowy w języku angielskim na poziomie komunikatywnym w celu komunikacji z zagranicznymi klientami, którzy czasami robią u nas zamówienia,
  • jesteś „dopasowany” do naszego zespołu i stylu bycia firmy (dokładnie zapoznaj się z opisem naszych wartości organizacyjnych i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz),
  • ważną dla nas cechą jest pozytywne nastawienie (jesteś optymistą/realistą).
  • jesteś osoba niepalącą.

 

Uwaga! Nie wymagamy, abyś od razu wszystko potrafił – jeśli chcesz się uczyć, to bez problemu nauczymy Cię tego, co musisz wiedzieć, aby pracować w naszym zespole.

Kolejne kroki i etapy: Chcesz aplikować:

Chcesz aplikować:

Jeśli nabrałeś pewności, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w formie – pdf wraz z odpowiedziami na trzy krótkie pytania:

  1. Dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu, co przede wszystkim skłoniło Cię do aplikowania?
  2. Stanowisko Młodszego Specjalisty ds. obsługi Klienta epaka.pl opiera się w większości o pracę z ludźmi. Jednym z Twoich zadań będzie sprzedaż klientowi tego, co potrzebuje, ale również Cross-selling i Up-selling. Napisz, w jaki sposób wykorzystywałaś/łeś te metody sprzedaży w swojej dotychczasowej karierze.
  3. Jaki obszar na stanowisku Młodszego specjalisty obsługi klienta epaka.pl wydaje Ci się najtrudniejszy?

CV (wraz z odpowiedziami na powyższe pytania) należy przesłać na adres mailowy: rekrutacja@ariuh.pl z dopiskiem w temacie emaila: Aplikacja na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta w dziale przesyłek kurierskich ePaka.pl Ostrów Mazowiecka

UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!

Kolejne kroki i etapy:

  • Jeśli złożyłeś swoje CV zgodnie z wszystkimi wymaganiami, w przeciągu 10 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w formie mailowej (odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje, niezależnie od wyniku).

Pozostałe etapy procesu rekrutacji to:
● Etap 1: Weryfikacja CV i odpowiedzi na zadane w ogłoszeniu pytania.
● Etap 2: Akceptacja mailowa zasad i warunków pracy przez kandydata.
● Etap 3: Rozmowa rekrutacyjna z właścicielem w siedzibie firmy.

  • Etap 4: Praktyczne zadanie.

W tym etapie mamy okazję lepiej poznać Twoje umiejętności i wiedzę poprzez zadanie praktyczne, które również pomoże zarówno nam jak i Tobie zrozumieć, nasze dopasowanie do zespołu i kultury firmy. Zaprosimy Cię do nas do firmy na jeden dzień, podczas którego przyglądać się będziesz naszej pracy, a na koniec dnia poprosimy Cię o zaproponowanie określonemu klientowi sprzedaży i do sprzedaży trzech naszych produktów.

Wartościujemy Twój czas i wysiłek, dlatego podczas realizacji tego zadania zostanie zawarta z Tobą umowa zlecenie, a Ty otrzymasz adekwatne wynagrodzenie. Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o datę realizacji tego zadania, sam zdecydujesz o terminie/dacie jego realizacji.

  • Etap 5: Ostateczny wybór kandydata.
reklama ostrow mazowiecka
small_c_popup

Skontaktuj się z nami

Każdego dnia
Budujemy wizerunek

Firm Naszych Klientów.